Kızım 28 aylık, son 10 gündür öfkelendiğinde kafasını küt küt yere, kapıya, önüne neresi gelirse vuruyor. Eğer kucağımızdaysa bize kafa atıyor. Bugün burnuma öyle bir kafa attı ki burnum kırıldı sandım, hatta kanadı.
Böyle bir sorun yaşayan var mı? Varsa nasıl çözüm buluyorsunuz? Hem kafa travması oluşur, hem de kalıcı bir davranış olur diye çok endişeliyim. 🙁