huzunkovankusu Selam güzel anneler, aranızda herhangi bir sebeple duyu bütünlemeye çocuğunu götüren oldu mu? Olduysa faydasını gördünüz mü?
huzunkovankusu Sumeyye44 İstanbul’da mısınız peki? Ya bizde de duyu bütünleme bozukluğu var. Ama her derse ağlayarak giriyor ve bence bu yüzden süreç yavaşlıyor. Ne yapıcam bilmiyorum 😔
Sumeyye44 huzunkovankusu hayır malatyadayız. Ağlaması normal haftada 1 2 gün rutine bağlayınca alışır inşallah bırakmayın faydası oluyor
huzunkovankusu Sumeyye44 Yok bırakmam zaten şimdiden yavaş yavaş faydasını görmeye başladım. Teşekkürler 🙏🏻