Eliz13 yani bana doktorum gece 6 saat kadar kesintisiz uyuyabilir demişti. Acıksa zaten uyanır. Sanırım sizde benim gibisiniz, ben oğlumu hep 2 saatte bir emzirdim kilo almazsa diye. Doktorum kızdı ne ara dinlenipte süt toplayacaksın ki, yada böyle yaptıkça sütün nasıl kaliteli olabilir demişti. Sonrasında bir tarttı 100 gram almış sadece, şimdi 5. Aydan sonra mamaya başladık