Hirabebek merhaba, temmuz ayında yaptırdık oğlumu 3 yaşında, haziran gibi grip geçirdi burnu tıkandı bir türlü açılmak bilmedi ne sprey fayda ediyo ne ilaç en sonunda dedim bunda bi sorun var yani sprey bile nasıl açmaz azda olsa rahatlatmaz gece dönmekten kaliteli uyku uyuyamıyodu çocuk neyse bi götürdük geniz eti tıkamış iyice çocuğun burnunu ameliyat günü zordu öğlen 2 de olucaktı hiçbişey yememesi gerekiyo acıktı susadı çocuk zor oyaladık, hemşireler rahatlaması için biri burnundan biri ağzından iki ilaç verdi onları alınca sarhoş gibi oldu alıp götürdüler yaklaşık yarım saat sonra çıktı ama çıktıktan sonra narkozun etkisiyle çok zorlandık kendini atıp durdu ağladı çok ağladı eşim olmasa zor başederdim en sonunda kucağımda konuşa konuşa zor sakinleştirdim uyuya kaldı, uyanınca taburcu olduk zaten dr ılık sıvı şeyler verin dedi ertesi gün normal hayatımıza geri döndük çok şükür çocuğun uyku kalitesi arttı kilo aldı rahat bi nefes aldı iyi ki yaptırmışız.