Doğumdan 4,5 ay sonra ilk regli oldum. 2 ay düzenli bir şekilde 28 günde bir oldum. Bu ay beklenilen tarihten 1 hafta geçti hâlâ olmadım :( 3 kere idrar testi yaptım . 2 tanesi ucuz test. 1 tanesi %99.8 doğru sonuc veren erken gebelik testi . Hiçbirinde silik bile olsa hiçbir şey çıkmadı, negatif. Kan tahlili en garantisi biliyorum en kısa zamanda onu yapacağım. Fakat sormak istedim. Emzirirken normal mi ? Sizde en fazla kaç gün gecikme oldu?