KaptanMarvel Yani alttaki iki veya üstteki iki ile başlayıp sonra teker teker kısa aralıklarla mı çıkar ? Bebeğim daha yeni üstten 4 diş çıkardı ama bir hafta oldu yine ishal yine kulağıyla oynuyor falan
_YanakReisinAnnesii KaptanMarvel 2 şer gün arayla 4 azı dişi çıkardı nerdeyse 1 hafta 10 gün de ölüm gibi birşeydi 😬 aralıklarla olduğunu gibi peş peşe de çıkabilir
Esoca38 KaptanMarvel benimki altta iki üstte iki çıkarttı üstler çıktıktan 10 gün sonra üst yandan bir tane patlatmış heralde hızlı hızlı çıkarıyorlar ya hemen bitse biran önce haşat olduk hepimiz 🥴
ArvenDua İlk önce alt iki dişi çıktı birer haftayla üst teki yan dış ve üst dişin birisi patladı 3 hafta içinde 4 dış çıktı, evet uyumuyorlar gerçekten ben de cok tukendim 3 hafta 3 aya bedel oldu uyumayı çok özledim
Esraka KaptanMarvel aynı durumdayız ben rahatlıcaz diye beklerken 4.çıkalı üç beş gün oldu kulaklarını çekiştirip ağlıyor kafasını kaşıyor saçını yoluyor saat başı uyanıyor perişanız
_YanakReisinAnnesii KaptanMarvel 10 aylıktı canım azılarla birlikte 12 dişi olmuştu , o zamandan beri ses seda yoktu şimdi de köpek dişleri çok şişmiş patlatmaya çalışıyor 14 aylık bu arada 😌
Elevka_96 KaptanMarvel değişiyor valla benim kızım 7 aylık ilk dişini çıkarttı 10 gün sonrada 2. Ama üstler bi türlü gelmedi 11 aylık şimdi 1 haftadır üst çıktı. Bugun baktım ki üstten 2 tane daha geliyor 10 güne onlarda çıkmış olur