Kızımda 4 ay 10 günlük aynı şekilde
Doktormz normal dedi
Damakları diş etleride gelişiyo kaşınıyo
Ve elleri ilk oyuncakları dewamlı ağzında salyalarda berbat
Önlük takmayı hiç sewmediğim halde takmaya başladm göğsü ıslanıyor çok
Elini ağzında çekincede ağlıor
Bıraktım artık önlük devam
Kısturuyor kendini resmen
Diş belirtisi değil
Oral dönem herşeyi ağzıyla keşfediyor