Bebegiveannesi
kuzum sen bisi yapmasan da kendi haraketi yeter kucağına alirken felan illaki oynuyordur göbek bağı bezini bağlarken bağ dışarıda kalsın kanama çoğalırsa. dr götür ama normal düşmesi yakındır göbek bağının o yüzden kanamıştır
ilk kızımın 13gunde düştü ona duş aldırmıştık eve dönünce
ikinci kızımın da 5 günde felan düşmüştü duş aldırmamıştım o yüzden erken düştü die düşünüyorm