MERAL23082022 İlk doğum yaptığımda bende de olmuştu. Ayaklarını ve kendini sıcak tut bolbol su iç 4 5 günde geçti benim. Emzirdiğim için ilaç falan almak istememiştim.
MERAL23082022 Benguu_72 bence ondandır normal doğum mu? Benim normal doğumdu bide sonda yapmışlardı. Sonrasında 1 hafta çektim o ağrıyı ilaç ta kullanamadım bol su ve kendimi sıcak tutarak geçti