minnoscan yarın duşta emzirmeyi deneyeceğim, ten teması da o şekilde yapmış oluruz. Sanırım bizim ilk problemimiz emzirme pozisyonu. Yani emme dışında da başka birinin de kucağında o pozisyonda durmuyor asla, dik durcak yüzü de karşıya bakicak diğer türlü durmuyor çocuk bağırıp duruyor, duşta belki sakin kalır belki o şekilde durur, pek umudum yok ama. Bende çok okudum çok araştırdım çok video izledim biliyorum biberonu kesmek lazım, kaşıkla vermek lazım, hepsini denedim sadece duşla ten teması kaldı. Bir de benim bebeğim şöyle sizinkiler nasıl bilmiyorum, son zaman emerken de ağzından süt akiyordu o zaman da sınırlı emiyordu şimdi biberonda da bazen sinirleniyor (gazdan dolayı değil hep oluyor)