Linamom1 8 aylık. Anne sütü ve ek gıda alıyor. Sabah 1 yumurta sarısı, labne peynir, anne sütü ya da ıhlamur, üzüm pekmezi tahıllı kaşık maması (bazen yulaflı, bazen sütlü pirinçli, bazen karışık tahıllı) karıştırıp veriyorum. Bazı zaman meyveyi içine koyuyorum bazı zaman yanında ayrı veriyorum. Sabah ilk uyanıyor 7 de emme, sonra 9,5 kahvaltı öğünü, sonra 12 de emme, sonra 3 te emme, sonra çorba ve yoğurt yiyor saat 5-5 buçukta. Çorbalar bir gün sebze, bir gün tarhana (biber, havuç ve ıspanaklı tarhana aldım değiştiriyorum gün gün) bir günde kıymalı sebzeli, ya da 1-3 gün oldu başladık bakliyatlı çorba veriyorum. Yanına ev yoğurdu. uyumadan önce emiyor saat 8 de yatıyor. Saat 11 rüya öğünü emme ve gece saat 4 te yine rüya öğünü emme. Bazı günler muhallebi yapıyorum kahvaltıda. İçine meyve koyuyorum. Bazı gün meyveyi ayrı veriyorum oynarken eline. Şimdilik bu şekilde. Pürüzsüz yapmıyorum pütürlü veriyorum. Başta ağzıyla iteliyordu şimdi alıştı. Bu ay blw ilede beslemeye başlayacağım. Bir yandan yedirirken diğer yandan önüne kendi yesin diye koyacağım.