Zeze1605 Bebeğim 4 ay 15 günlük ve deli gibi damakları kaşınıyor ağlama krizlerine giriyor sizinde başınıza geldi mi yöntem var mı dişle ilgili acaba?? 😌😌
minikbabyy Zeze1605 diş çıkarıcak değilde o dönemde genelde diş yerleri oluşmaya başlıyor gerçekten sancılı bi durum ben çareyi diş kaşıyıcısını buzlukta 10 dk bekletip eline vermekle buldum çok iyi geldi. 5.5 aylık oluncada soğuk salatalık verdim tam mevsimiydi. Belki bi faydam olur😊 Htca
Yesim-1 Zeze1605 buz dolabından soğuk havuç salatalık vs sürdükçe rahatlıyor birde diş jeli kullanmaya başlayabilirsin
Asyam2022 Benim kızım tam 4 ay yirmi günlükken çıkardı üç gün gece gündüz uykusunda bile ağladı diş jelleri var isim verebiliyormuyuz bilmiyorum onu kullandıktan hemen sonra patlattı baya rahatladı ☺️