- Haftadan sonra hiç gitmediniz mi? Keşke beklemeyip gitseydiniz şimdiye kadar, tekrar baktırmak gerekiyor çünkü. Zaten ayı dolmuş, ilk ay kontrolüne götürün pazartesi derim.
Sarılık konusuna gelince sarılık en son gözden ve baştan kaybolur. Yani değer düşse de göz içi sarı kalır. Bizim kırk gün civarı sarıydı hala. Geçiyor yani ama keşke bi götürseydiniz doktora. Benimki de sarılıktı ki azcık emiyordu, ona rağmen korkum yoktu ama ayı dolmasan iki kere ölçtürdüm yine de hastaneye götürüp