Aesma Korbell çöp kutusu ve kendi poşetini kullanıyorum ama yinede koku oluyor odada:/ sizde de oluyor mu nerde sorun olabilir acaba?
Burcubby Aesma bebeğiniz kaç aylık, ek gıdaya geçince koku olabileceğini söylediler. Bizde şimdilik koku yok.
bkocak10 Aesma bende de koku yok çok memnunum hatta iç kapak bazen dolduğu için açık bile kalıyor hiç kokmuyor
Aesma Burcubby 12 aylık oldu yeni ek gıdaya başladığımızdan beri koku sızıyor malesef ben hiç koku yaymaz sanıyordum
Deletedmom109 Ağzına kadar dolduğunda iç kapak açık kalırsa koku yapıyor benimki de. Birde ek gıda döneminde kokuyu engelleyemiyor diye biliyorum. Eltimin kızı ek gıdaya yeni geçti artık kullanamıyormus. Kokuyu engelleyemiyormus ki engellenebilecek bir koku da değil zaten 😂😂😂
Aesma Deletedmom109 ek gıdaya geçince kokmaya başladı bay koku sarıyor odayı yanş mecbur kaldırcam artık ordam😪