Kızım üç buçuk ayda toplam 700 gram almış normal mi sizce bana biraz anormal geliyor çünkü ebemiz ayda en az 300 400 gram almasını bekleriz demişti. Cook hareketli bu ara dış sıkıntısı var ishal falan ek gıda desen hiç hevesi yok anca beni emiyor aceba sütüm yaramıyor mu desem yaramadığını nereden anlayacağım ki sizce. Bu arada 9 buçuk aylık kızım 9 kilo sizce doktora götürmeli miyim kızlar..