Lidya-t harika söylemişsiniz bende bebeğimi bu rahatlıkla buyuturum diyordum ama olmadı.
Uykuları 15.gunden sorun olmaya başladı. 13 aylık olana kadar da denemedik yol kalmamıştı.
Bi şekilde kendim çözdüm.
Seminerler, kitaplar derken bebeğimi anlamayı ogrendim.
Bwzi anneler gerçekten şanslı. Oyuzden benim gibi sorun yaşayan annelerin halini asla anlamayacaklar.
Eğitime %100 şekilde karşıyım. Bebegi anlamak , gözlemlemek taraftarıyım.
Sizin bebeğiniz uykusu geldiğinde ne yapıyor?
En başından beri olduğu yerde uyuyor mu