Zumraderya Kızım 2aylik emmesinde sıkıntı yok ama dil bağından şüpheleniyoruz.dr a haftaya gideceğiz.dil bağı olup emen bebekler var mı merak ettim?
Bebegim1234 Zumraderya Evet benim oğlumda da dil.bagi var .emmesinde de sıkıntı yok şuanda ..zatenn gorunuyo dilinin altında ..
Zeydeymen Zumraderya benim oğlumda da var bi sıkıntı yok çok şükür doktor da emme de çok sıkıntı yaratmazmış zaten dedi
Zumraderya Bebegim1234 ilerde sıkıntı olur diyorlar konuşmasında bazı harfleri soylemesinde ve belirtilerin hepsi uyuyor.pamukcuk,ağzında hep birikme kusma en ufak harekette.kestirdiniz mi siz?
Bebegim1234 Zumraderya Evet konusma ve bazı harfleri soylemede sıkınti oluuyormus ,henüz bı işlem yaptirmadik ,çok.basit bı işlem dedi drumuz ama bakalom şuan beklemedeyiz ...
Ozge_AyazEfee Zumraderya aklınızı kurcalıyorsa kestirebilirsiniz. Çok çok basit bir işlem. 10 dk lık Bi işlem. Çıktığında meme emmesinde sıkıntı olmadı. Hatta herhangi bir pansumana bile gerek yok. Tecrübe ettim 😊
Zumraderya Zeydeymen benim eltimin oğlunda da dil bağı var o hiç meme almadı Dr da dil bağı olduğu için demiş aslinda o kafamı kurcalamisti