Sevvedaa dün LG bağlattık. Ankarada yaşıyoruz ciddi bir şebeke suyu salgını var. Kızım da ben de çok fena hastalandık. Faydalı bakterileri öldürüyor diyenler olmuş. Suda faydalı bakteri yok zaten mineral var. Minerali azaltabiliyor bazı cihazlar doğru. Fakat arıtma işleminden sonra mineral tekrar yükleniyor bunun için de ayrı bir kapsül var çoğunda. Zaten öyle olmasa severek içebileceğiniz bir su olmaz. İçmenin yanı sıra evdeki meyveyi sebzeyi vs de onun suyuyla yıkamak çok büyük avantaj. Çünkü zaten damacana kullanıyoduk(ki onlarında ne kadar temiz olduğu muamma) ona rağmen hasta olduk. Ben sirkeli suda bekletmeme rağmen çeşme suyuyla durulayıp verdiğim meyveye, sebzeye bağladım hastalığımızı. Yani diyeceğim her alanda kullanabileceğiniz büyük bi rahatlık. Çok araştırdık LG gayet güzel tavsiye ederim