Mavigri Bazı doktorlar yaşından sonra bir doz yeterli derken bazıları 7.ayda ve yaşında iki doz diyor sizler kaç doz vurdurdunuz
kirmizibasliklikiz_ Mavigri dogru diyorlar. Yasindan sonra tek doz yapiliyor. 2 6 ay arasi baslanirsa 3 doz. 6 ay 1 yas arasi baslanirsa 2 doz
Mavigri Semaarya bende bir doz mu yaptırsam diye düşünüyorum da yeterliyse bir kere yaptırmak daha iyi tabi
Mavigri Kucukprens-23 benim aşı kağıdımda da bu şekilde yazıyor da menenjit aşısı cok ağır geçti bu ay bu aşıda da farklı görüşler olduğundan araştırmak istedim fikir almak istedim
Kucukprens-23 Mavigri siz yine doktorunuzla görüsün bize bu sekilde tavsiye etti bexeroda 2 doz seklinde olcak 2 ay arayla
ebmu Mavigri 6. Ayda 1 doz vurdurduk 13. Ayda ikinci dozu vurulcak inşallah 2 doz şeklinde dedi bizim doktorumuz canım
Temmuz1 13.ayda tek doz nimenrix yaptırdık. ayni anda bexeronun ilk dozunu da oldu. Bu ay (15 aylık) bexero 2.dozu ve 1 sene sonra da 3.dozu olacak.
Mavigri Temmuz1 doktorlar hep farklı yapmış tarıhlerı bir yada iki çokta mühim değil sanırım hepimize başka denmiş 🤔6.ayda 4aşı var cok canı yanıyor kıyamıyorum da tek doz yetiyorsa tek olsun demıstım de içten içe ☺️☺️
oglumubeklerken Mavigri biz doktorumuz 2 doz şeklinde uygun gördü ilk dozu 8.auda vurdurduk 2.yi 14.ayda vurdurcaz
Temmuz1 Mavigri nimenrix 1 yasindan sonra yapılırsa mutlaka tek doz yapiliyor. Bexero 1 yasinsan sonra 3 doz yapiliyor.ilk doz ve ikindi doz arasi 2 ay olacak şekilde. 3.doz 1 sene sonra. Biz o sebeple 13.ayda olmayı tercih ettik.