Sinemolojib Bebegim 4.5 aylik kusma ateşi vard diye gittim acile ateşi sdusurucu verdi. Bogazi hafif kızarmış dedi. Dolven verdim cay kasigina fudüşmedhala.ozellikle kafasi ve elleri sicak
Acabaymelike Sinemolojib kafaları çok sıcak olur bebeklerin oraya aldanmayın Koltuk altı makat ya da ağızdan ölçün manuel ölçer ile
Gnc27 Sinemolojib geçmiş olsun biz de aynı durumdayız şuan :( çok üzgünüm .5aylık olacağız bu 2.hastalığı :(
Gizemcbc Sinemolojib geçmiş olsun kafa ateşi enfeksiyon belirtisi oluyor genelde bir doktora gösterin bebişi🌸
Sinemolojib egeveannesi1 yani dolven öncesi 38 i görüp doktora götürdüm. Dolveni verince 37.5 aşağı olmuyo
sltn_duru Ilık duş aldır canım düşer hemen düşmezse de koltuk altına başına bacaklarına ılık bez koy sürekli. Allah şifasını verisn insaşlah
Sinemolojib Gnc27 aynen bizimde bi bundan 2 hafta önce öldü. Tam 4 ayına girişte şimdi bide bu Bide salya cok bizde sizde durum nasil