Belli bir marka öneremem çünkü bebeğiniz hangisini kabul eder denemeden bilemezsiniz. Kusma, ishal ve kabız yapmaması gerekir kullandığınız mama ki çocuğunuzun bağırsaklarını bozmasın. Sarılık olduğunda kızıma aptamil vermişlerdi. İyi geldi. Ama hipp tavsiye eden çok var. Keçi sütlü golden goat var bunlar biraz bütçe meselesi çünkü pahalılaşmış bayağı