CerenCeylin Merhaba benim 3 aylık kızım var bu zamana kadar hiç ayakta sallamadım kucağımda uyuyup kalıyordu büyüdükçe kucakta uyumamaya başladı ayağımda sallıyorum 2 gündür ama alışsın da istemiyorum ne yapabilirim ?
Sebusebu CerenCeylin ayakta sallama. Ben hiç sallamadım. Ne güzel bu zamana kadar sallamadan uyutmuşsun. Atak dönemlernde uykuya direnç olabilir. Ben kucağıma alır sarılır pışpışlar tekrar beşiğe koyardım her ağladıgında üşenmeden yaprdım. Bazen beşiğinde poposuna pışpış yaprdım. Bence alıştırma hiç
_annee_ CerenCeylin benim kızımda 4 aylık. Ben de çok direndim. Kucağımda uyutcam dedim. Sonuç ayağımda sallıyorum. 😁😊
Bebitom_3 CerenCeylin ayakta sallamak Alışkanlığa dönüyor. Kızımda baya zorlanmıştım oğlum 18 aylık genelde emerek uyuyordu Karnı doyduktan sonra telefondan ninni açıp başını okşayarak uyutuyorum.
CerenCeylin Sebusebu yere yatak yaptım ona koyup müzik açıp emzikle uyuyordu ben yine aynı yönteme geçeyim alışmadan teşekkür ederim ☺️