MDG_ Kızlar kızım demir ilacının tadını hiç sevmiyor zorla içiyoruz tadı da gerçekten kötü acaba sizin kullanıp taşı güzel olan ilaç var mı
yamukemzik Ocean Mikrofer kullanıyoruz bunun tadını beğendi fakat kabızlık yaptığı için bırakıp Sidefer isimli bir damlaya geçtik. Onu içtiği an çıkarmak istiyor.
Benherseydenoncebiranneyim Evet tadı güzel değil galiba. Suratını ekşitiyor benim ki de. Ocean kullanıyoruz. Bence en iyisi o zaten. Suratını ekşitmesi 2 saniye sonra geçip gidiyor
dumeka MDG_ çoğunluk gibi biz de ocean kullanıyoruz tadı vişneli şurup gibi diğer Demir ilaçları gibi metalik değil. Bir de damla kısmı ölçekli direkt ağzının içine sokabildiğim için kaşığa dökmeye gerek kalmıyor öyle olunca diğerleri gibi tükürmüyor.
Mettt MDG_ ocean kullanıyorum en başta benim oğluşum da sevmedi ama şimdi alıştı ek gıda dan sonra sanırım başka tatlara alışıyor ya öylelikle alıştı
Tugbadgn2040 Bende bestiron kullanıyorum kızım çok seviyor içeriğinde zeytinyağı da olduğu için kabızlık da yapmıyor hatta kızım her gordugunde heyecanlanıyor içmek için 😊
Minigim24 MDG_ ocean kullanıyoruz vegaferon kullandık 3-4 gün en fazla hep kustu oğlum içeriğide baya kötü zaten oceana geçtik