Gryffindor Balevlatm Onların arkasında 50 Gr şeklinde ölçüleri oluyor. Daha kolay olur. Göz kararı tereyağını da öyle koyarsınız. Afiyet olsun 💕
Ruzgarcan Balevlatm pudrayı fazla koymuş olabilirmisiniz birde zaten margarin 250 gram göz kararı iki eşit birde yarım parçaya bölemezmiydiniz
Balevlatm Ruzgarcan hazır yağ değil el yapımı tereyağı 🥲anlamadım bende ya bakalım yarın bidaha deniycem
Ruzgarcan Balevlatm nefis yemeklerden yapın oğluma yapıyorum çok seviyor dondurucuya da atıyorum ilk benim de hamurum kıyır kıyır geldi annemi aradım yanlış hatırlamıyorsam unla düzelttik açarken kopuyordu ama telafi ettim
BebekC Ben böyle durumlarda bir paket margarine göte ölçüm yapıyorum. Yani bir paket margarin 250 gram mesela dolayısıyla onun yarısından biraz fazla olurda 250 gram olmuş olur. Çok milim milim ölçmeye gerek yok. Ben de hiç terazi kullanmadım hayatımda.