MerhAba arkadaşlar 15 gün oldu doğum
Yapalı bebeğimle devamlı hastanedeyiz iki gündür evdeyiz ilk önce sarılıktan tedavi gördü daha sonra topuk kanı icin arandık fenilketonuri teshisi konuldu hastanede kaldık yine simdi özel mamaya başladık ama hiç böyle ummuyordum Allah’a sukur engeli vs yok erken teshis ama bunu yasan var mi bilgili bir anne ? Et sut ürünlerinden ömrü boyunca uzak duracakmış yanı protein enzimi yokmuş