Bebeğime verdiğim mama sıcaklığını veya sagip buzluğa attığım sütü cozdurdugumde ki olması gereken sıcaklığı bileğime damlatıp olcuyorum.
Sıcağa yakın ılıkliktaysa veriyorum soguğa yakın ılıklıkta ise verniyorum
Fakat doğru mu yapıyorum siz değerli anneler nasıl yapıyor ?
Soğuk verirsem nolur
Sıcak verirsem (ağzı yakmayacak bı sıcaklık tabi ki) nolur ?