tarcinnn odasi yok 9.5 aylik. Oda yapmayacagim 2 yasina kadar, gece agliyor uyaniyor ordan sesini duymam mahvolur. Gece beslenmesini de kesmedim, kesmeyi düşünmüyorum. Emmek sadece karin toklugu degildir. Cocugun anneye olan duygusal bagi ihtiyacidir gece uyanip beni istiyorsa ben onu reddedemem, zorda olsa elimden geldigince emzirecegim. Zaten mama d akullaniyoruz dort dortluk sadece anne sütü veremedim.ilk 6 ay. O yuzden kesmedim kesmem de. Odasini da asla ayırmam daha çok küçük