Merhaba anneler bebeğim 3,5 aylık birkaç gündür sürekli olarak ağlıyor gezmeyi seven dışarıda güzel güzel uyuyan bebek dışarıda durmak istemiyor bebek arabasına koyunca ağlıyor. Emziğini reddediyor sadece kucakta durmak istiyor. Uyku düzenimiz hepten mahvolmuş durumda zaten geceleri daha sık uyanmaya başladı. Durduk yere öyle bir ağlamaya başlıyor ki zor sakinleştiriyoruz bazen. Acaba 4. Ay atağına erken gitmiş olabilir miyiz 🥲