Merhabalar kızım şuan 5 aylık 2 bucuk aylıkken palvik bandaj takıldı 2 buçuk ay taktik ve dün kontrole gittik ilk defa röntgen çekti doktor kalçada çıkık yok gerilik var bandaj takmaya devam 2 ay sonra yine kontrol dedi bunu yaşayan anneler lütfen yardımcı olun bana kızım bandajla düzelir mi 2 ay çok uzun bir süre deil mi neden 1 ay sonra gel demedi. 1 ay sonra gelelim dedim bundan sonra hep röntgen isteyeceğim için hep çekmek iyi deil dedi yaşayan varmı lütfen yardımcı olun🙏