Dtburcu Odayi nemlemdirmesi ayni zamanda bebegimiz grip oldugunda nefes acıcı rahatlatıcı bir.buhar makinesi almayi düşünüyorum oneriniz var mi acaba
Taelif Dtburcu Merhaba. Bende Loobex in siyah olan buhar makinasını kullanıyorum. Hamileyken çok burun sıkıntısı yaşadığım için almıştım ve hala kullanıyorum. Fiyatı 500 gibi bir fiyat ama güzel bir urun tavsiye ederim.