AnaRa benimkide öyleydi 35 haftalık doğdu hemen eve geldik emmeyi bilmiyodu tabi nasıl emildiğini bende bilmiyordum ağzına alıyodu ama tutmuyodu bende sıkıyodum sonra sağıp veriyodum hiç vazgeçmedim öyle ağzına aldıra aldıra bi gün bi baktım tuttu aa dedim demek böyle emiyomuş çocuk