Ozra 10 günlüğüz dün gece kakasını çoo sert yaptı geceden beride bir daha yapmadı sma mama kullanıyoruz 10 gündür iyiydik mamadan kaynaklı olsa ilk günlerde kabız olmaz mıydı? Lütfen tecrübeli anneler yazabilirmi ne yapabilirim ne verebilirim
Nova Ozra Biz de on günlüğüz. Sütüm az olduğu için çoğunlukla mama ile besleniyor. 2 gündür yapmıyordu, dün minicik sert bir kaka yapmıştı. Sonra ben karnına masajlar yaptım. Biraz anne sütü içirdim. Bir sonrakinde yine katı sayılır ama bol kaka yaptı. En sonda da normale dönmüştü.
Umutluluk Sma ‘dan nefret etmiştim bizdede aynısı yaptı hemde çok gaz,sonra bi mama buldum mükemmel rahatlamıştım ,Allah onu üretenden razı olsun dedım😅degışın mama , bide popo etrafına bol zeytın yap surun azda içine surebılırsnz kulak çöpüyle
Umutluluk Ozra babygoat Türk maması hemde keçi sütlü olması sebebi ile anne sütüne en yakın mama sadece biraz ağır kokuyor ama inanın bebek içerse harika bir mama
mysa2 Ozra yani o kadarını bilmeicem canım mama hiç kullanmadım ama duyduğum kadarıyla kabız yapar diye biliyorum sadece
gamzebozkurt01 Ozra canım benimde bebeğim.suan 1 aylık yeni dogdugunda 10.gunlukken sma aldik aşırı derecede gaz ve kabız yaptı bebeğim ağlıyordu masaj yaptığım halde mamayı değiştim hip markasını aldım çok memnunum yine gaz yapıyor ama sma kadar zor değil kakasını da rahat yapıyor 1gun arayla memnunum değiştir mamani bebelacda kullandım oda kabız yaptı hip de sabit kaldık şuan
Ozra gamzebozkurt01 değiştiricem zaten bugün canım aptamil conformıl e geçmeyi düşünüyrum bakalım inşallah iyi gelir