Melo4 Emzirmeyi bırakalı 8 ay oldu. Sütüm kesilmişti aslında 8 aydır hiç sağmadım da doluluk da yoktu. Geçtiğimiz gün birden sıtma tuttu göğüslerim şişti. Mastit olmuşsun dedi doktor antibiyotik verdi. Sağmamam gerekiyor emzirmediğim için sadece antibiyotik göğsümdeki şişliği geçirecek mi? Başına gelen var mı ?
Umutluluk Sana aynı şeyi yaşayan biri olarak kesinlikle lahana önerırım ,lahananın yumuşak yerini südyen içine koy gögüsün meğer yerini kaplasın sadece ucu açık kalsın 2-3 gün içine tamamen toparlayacaksın inşallah