Egesem Hanımlar dünden beri oğlum İshal hafif şekilde. Emdiği ve mama yediği andan 5 10 dk sonra hemen yapıyor yarına devam ederse götürücem acile ama keyfi yerinde huzursuzluğu yok dişten olabilir mi ishali acaba??
Ates_mami Egesem su veriyorsanız bol bol su içirin. Diş ishal yapmaz diye biliyorum ama. Doktorunuza danışın mutlaka.
Devushka Egesem prebiyotik kullanın ama tabiki dr unuza danışarak ishal vücutta su kaybına ve ciddi hasarlara yol açar sıvı alımını arttırın lütfen
burcukky Egesem bizimki de aynı durumda 7 aylik 3 gündür falan ishal kaka tahlili yapıldı bugün bişey yok.diş bekliyorum ben. Doktor maflor damlayı arttırdı bir de sıvı daha fazla ver dedi
Egesem burcukky ben de dişe yorumluyorum ama yediğini tutmuyor iyice arttı emdiği içtiği anda yapıyor yarın 3gün olacak biz de gidelim de damla verir belki
Egesem burcukky bir de kaka tahlili için yapmasını mı beklediniz yoksa evde yaptığında bezle gidiliyor mu Bi de aksi gibi yapmazsa sanmıyorum ama bekletir sıpa😂
burcukky Egesem valla yapmasını bekledik kap verdiler tahlil için ordaki kadın yapmasıyla buraya teslim etmeniz yarim saati geçmeyecek dedi
Ates_mami Egesem ishalde vücut çok fazla su kaybeder. Bu su dengesini kaybetmemek önemli olan. Yeterince su içiriyorsanız yarını bekleyin. Anne sütü de su mama da da su var. Yeterince alıyordur diye düşünüyorum.