Aloaveraaaa bizim kendi doktorumuz var sürekli iletişim halinde olduğumuz burada sadece bir tane hastane var ve acilde en az 1 saat sıra bekliyorsunuz öksüren tıksıran aksıran da cabası gereksiz alakasız testler istenilen bunlar hep tecrübe yani ben çocuğumu rezil etmemek hasta etmemek için kendi doktorumun dönmesini bekledim konuştum o sırada burdan sormak istedim çok şükür aklımız fikrimiz var ki ben çocuklarımın en ufak sorununda dahi doktordan destek alan biriyim akıl almak için degil bilgisi olanlar dahilinde bilgi almak için yazıyorum bunuda hatırlatayım.