Neden memeden kesiyorsunuz ki. Doktora gittim ve anne sütünü hayatı boyunca birdaha bulamışlar ama ömrü boyunca hep yemeği zaten yicek bırakın sütünüz varken emzirin demişti. Ya burda okudum daha 3 aylık bebeği gece beslenmesinden kestim yazmıştı hayretle okumuştum Açıkçası bekle biraz daha belki kendisi bırakır sana gerek kalmaz