Merhaba kızlar.. Bebeğim 3.5 aylık oldu bugün 4.defa mastit olma yolundaydım ki ilacım vardı içtim hemen.. Neden sık sık oluyor emmesi gayet iyi boşaltamama gibi bir şey yok.. artık bu zamandan sonra süt kanalları genişler mi ya da tetikleyen bişey olabilir mi yeme içme bilmiyorum.. Sürekli ayrı göğüslerde tekrar ediyor çıkamıyorum içinden