Biberonla sütümü koyuyorum ve gün içinde mama da veriyorum ama sanki mamayı daha severek içiyor gibi geliyor bana onu daha hızlı hızlı içiyor daha severek içiyor gibi benim sağdığım sütü ise beklete beklete içiyor acaba sütün tadını mı sevmiyor böyle bir şey olabilir mi