seymaozy Busracan27 şükür kayıp geldi sadece yüksek frekansta kayıp var onun için tedavi görüyorum Şuan inaşaşh tamamen düzelir ama Çınlaması devam ediyor
Busracan27 seymaozy işitme testınde cıkması gerkırdı sız azalma oldugunu farkedıyormusunuz işitmenizde
med150216 Faymer benimde hamileyken olmuştu doğurduğum da geçti daha duymuyorum sebebini bilmiyorum hemşireyim bende ama genelde tansiyon yüksekliği olunca duyulur ses ben hamileyken ölçüyordum tansiyonda yüksek değildi anlam verememiştim