Essra19 eğer sütün vs içinde bekletip kıvam aldırırsanız değişik bir şey oluyor chia, bence tadı da garip. Ben sevemedim. Ama damak zevkimiz farklı olabilir, çünkü ben yulaf seviyorum 😃
Yulafın ince çekilmişini denediniz mi? Bir de nasıl tüketiyorsunuz, bu ince çekilmişi sütle vs pişirip yiyince baya bildiğiniz puding gibi oluyor.