Çok evhamlı olmama rağmen ek gıdaya ilk geçtiğimizde blw yöntemini denedim. Zamanla çiğnemeden yutmaya ve aniden tıkanıp öksürmeye başladı ve bunu arttırınca artık yeter dedim daha sonra denerim diyerek kestim blwyi. Şuan 15 aylık olmak üzere minik minik parçalar koyuyorum kendi alıp gayet güzel yiyor ama çok çiğnemeden yutuyor sürekli. Büyük vermeyide deniyorum kocaman parça alıp çiğnemeden yutup tıkanıyor aklım çıkıyor.. şu nurdan büyükakı falan takip ediyorumda çocuğuna külah vermiş ya… ne cesaret,nasıl öğrenmiş bu çocuk çiğnemeyi ısıracağı boyutu vs…. Biliyorum benim evhamımında etkisi var ama inanın aşmayı çok denedim ve iri gıda vererek risk aldım ama olmuyor