Kızlar bebeklerimiz aylık aşılarında süt proteini var bazısında civciv embriyosu var diyeceğim şu ki alerjik anneler aşı yaparken dikkatli olun ben kızımı sağlık ocağından aşıyı buz kutusuyla alıp özel hastanede gözetim altında yaptırdım sizlerin de bilmesini istiyorum bütün yavrular sağlık diliyorum annelere bolca sabır geçecek inşallah