Sevda26 bende halkla ilişkiler ve ik pozisyonlarinda yıllarca çalıştım. İk departmanında çalışırken alım yapacağımız zaman daha önce ilgili pozisyonda deneyimin olmasına bakardık yani YouTube,online eğitimlerle bilgi edinmis kişilerden ziyade o alanda tecrübe sahibi olmuşlar öncelikli olurdu