Ne istiyo anlamıyorum yaklaşık 1 haftadır ağlıyo sürekli kucağa alıp dolaşsada mutlu değil yatıp uyusada atak haftasına 6 gün var 4 üncü ay atağına durıp dururken çığlık atıyo ağlıyo ya ben deliricem yada o böyle ağlarak kendini delirtcek normal mi var mı günlerimiz yakın olan . Hergün ağlıyo her dkka mızmız