Cerenimmmmm Oto koltuğu alacağız önerileriniz var mı marka olarak ya da alırken neye dikkat etmemiz gerekiyor ? Bebeğim 7 aylık uzun süre kullanmak istiyorum bir kere alalım kaliteli alalım
Asyaveannesi04 Cerenimmmmm ben uni baby aldım isofixli yani kolayla arabaya bağlanıp çıkabiliyor ve 360 derece dönebiliyor 1700e aldım hepsiburadadan gayet de güzel
Elif34nur Asyaveannesi04 oto koltukları kaç yaşına kadar kullaniliyor benim kızım 3 yaşında yeni araba aldıkta almalımıyım acaba yoksa bundan sonrası içın gereksizmi
Asyaveannesi04 Elif34nur ebebekte tek oturak gibi olan var 3 yaş üstüne o şekilde kullanabilirsiniz daha güvenli olur ben öyle yapacağım