Kızlar arkadaşım yurtiçi kargodan paket gönderiyor kargocuya ayak üstü teslim ettiği için ödemesinin ne kadar olduğunu söylememişler oda karşı ödemeli göndermiş . Sonra kargo ücretini öğrenmiş bana mesaj attı çok yüksek bir fiyat çıktı. Ben buradan kargoyu teslim almasam gönderen arkadaşıma kargo geri iade edilse herhangi bir ücret öder mi?