Kızım bazen akşam 9 da mama yiyor uyuyor 4 de kendisi mızmızlanınca mama veriyorum mama ile besleniyor 3 ay 10 günlük önceden kendim rüya öğünü olarak ¾ saat sonra veriyordum ama gaz sancısı başlıyordu 1 saat geçince doktor da 5 /6 saat yemesede gece olur acıkınca kendisi kalkar dedi şuan sesi çıkmadıkça yedirmiyorum sorun olur mu sizce