leylasnsy Doğumdan sonra bel ağrısı kaldı kızlar. Artık dayanamıyorum 2 yıl oldu geçmedi. Hangi bölüme gitmem gerek acaba. Bilgi verirseniz sevinirim. Giden oldumu? Ne gibi tedavi verdiler acaba?
zarifbirhanim leylasnsy Spinal sezeryan mi oldunuz? Ablam hemşire beni çok uyardı spiral kabul etme kalıcı baş ve bel agrisina sebep olabiliyor dedi. Tabi ne kadar doğru bilmiyorum. Bir ortopediye danışın, geçmiş olsun
lalbg leylasnsy ben de spinal oldum ama ağrı falan olmadı. Size çok geçmiş olsun önce bi ortopediye gidin.
Brfn leylasnsy Size olan sebepten bel ağrılarım yok ama genel bi bel agrım var fitiktan dolayı o yüzden beyin cerrahına gitmeniz gerek omur ilik vs.bakmasi için.. Mr. Çektiriyorlar genelde ve onun sonucuna göre ilaç krem yada fizik tedavi veriyolar.. geçmiş olsun
leylasnsy zarifbirhanim evet yaa çok pişmanım. Bilmiyordum bu şekil Ağrı kalacağını. Sakın olmayın. 8 aylık hamile iken yerleri bile silerdim bel ağrısı hiç yaşamadım. Doğumdan sonra böyle ağrı kaldı. Yaptırmayın sakın zaten göreceksin bebeğini. Çok pişmanım çok ömür boyu çekeceğim bu acıyı😢
_annee_ leylasnsy bende spinal oldum ama bende hiç ağrı kalmadı. Demek ki kişiden kişiye farklı etkileri var.😊🤷♀️
Asym33 leylasnsy Canım benim şiddetli değil ama ağrıyor spinal oldum bebeğimi beşikten alırken koyarken özellikle sancısını çekiyorum malesefki
eylulmin leylasnsy ya bende de bel ağrısı kaldı ama ben normal doğum yaptım. Biraz fazla iş yapsam ya da uzun süre ayakta kalsam sanki ikiye ayrıyorlarmış gibi ağrıyor