çok abartmayin bence doktor tavsiye etse kullanın.Çoçuğada kendinizede yazık etmeyin.26 yaşım var ben zor dayandım hastalığa,bebek nasl dayansın.Antibiyotiksiz bir tanidiğimın bebeğinde tam 1 ay sürdü 1 ayın sonunda da pes etdi kullandı.1 hafta beklenir hastalık geçmezse doktor tavsiyesi ile kullanila bilir