Anneler bebeğim saat sabah 6 da uyandı sonra 10 buçukta uyudu ama arada gaz sancısı gelerek ben başında totosuna pış pış yapa yapa 12 ye kadar sonra daha uyutamadım emziriyorum gazını çıkarıyorum uyutuyorum yerine koyunca uyanıyor ama aşırı ağlamıyor huysuz oluyor sadece sizce neden olabilir